چگونه در اينستاگرام لايک بگيريم؟
اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما کسب درآمد از اينستاگرام کار آساني نيست و براي اينکه يک صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايک هاي پست هاي خود را افزايش دهيد. به طور کلي، هرچه تعداد لايکهاي شما در پست و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوبتر ميشويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. وبسايت irpanel بصوت تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.
رشد ارگانيک را مي توان با برخي تکنيک ها در شبکه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايک در اينستاگرام يکي از راههاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايکها ديگر در اپليکيشن موبايل نمايش داده نميشود. يکي از معيارهايي که الگوريتمهاي شبکه اجتماعي براي نمايش پستها در صفحه اصلي استفاده ميکنند، تعداد دفعاتي است که کاربران از پروفايلهايي که دنبال ميکنند، پستها را لايک کردهاند. پستهاي اکانتهايي که بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پستهايي هستند که ابتدا ظاهر ميشوند، به همين دليل است که گرفتن لايک فالوورهاي خود بسيار مهم است.
کساني که ميخواهند به صورت ارگانيک در شبکه اجتماعي رشد کنند، ميتوانند از تکنيکهايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگها براي دستيابي به پروفايلهاي مختلف، پست کردن در زمانهايي که کاربران فعالتر هستند و راههاي ديگر استفاده کنند. در اينجا هفت نکته وجود دارد که مي تواند به شما کمک کند لايک بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذکر است در دستورالعمل هاي شبکه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور که ممکن است باعث تنبيه کاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايک، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.
- در زماني که مخاطبان شما فعال هستند پست کنيد
دانستن زماني که اکثر فالوورهاي شما در شبکه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايک بيشتر در نشريات شما است. کاربران حسابهاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبالکنندگان دسترسي دارند. براي اين کار کافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" کليک کنيد، تب "عمومي" را باز کنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته که فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي کنند را مشاهده کنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي کنيد.
علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را که افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي کنند را نمايش مي دهد. براي اين کار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب کاربري خود دسترسي پيدا کرده و بر روي “Activity” کليک کنيد. شبکه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.
- از هشتگ ها به درستي استفاده کنيد
هشتگ ها براي گرفتن لايک از افرادي که هنوز پروفايل را فالو نکرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، کاربر ممکن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نکند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي کند. ايده آل اين است که حداکثر 9 کلمه کليدي بنويسيد که محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال کنند. علاوه بر اين، بهترين مکان براي استفاده از هشتگ ها در کپشن نيست، بلکه در نظرات انتشارات شما است.
- حتما پست بگذاريد
تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايک بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني کم معمولاً فالوور و در نتيجه لايک ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است که برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد کنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت کنند. از ابزار Creator Studio فيس بوک براي برنامه ريزي محتوايي که منتشر مي شود استفاده کنيد.
- در يک خوراک سازمان يافته سرمايه گذاري کنيد
داشتن يک فيد سازمان يافته با عکس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب کند. روي تکنيکهاي سازمان پست سرمايهگذاري کنيد، مانند پستهاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييک، طرحدار با حاشيه و غيره. از برنامههايي استفاده کنيد که به شما امکان ميدهند فيد خود را با پستها تجسم کنيد و به اين فکر کنيد که آيا زيباييشناسي براي کاربراني که از حساب اينستاگرام شما بازديد ميکنند جذاب است يا خير. مهم است که محتوا را طوري برنامه ريزي کنيد که فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را که پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل کند نشان دهد: محصولات مارک دار، محتواي خاص يا عکس هاي شخصي.
- بدانيد که مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال کنيد
در نمايه برندتان، کسبوکارهاي کوچک، شخصي يا اينستاگرام نکات خاصي مانند بازيها و سريالها، لايکها به شما کمک ميکنند تا بدانيد که آيا افراد پستها را دريافت ميکنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل کنيد، ببينيد کدام يک بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري کنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايک بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.
- مکان ها را اضافه کنيد
يکي از گزينهها براي دستيابي به لايکها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي که به مکانهايي که بازديد کردهايد، استفاده از موقعيت مکاني در پستها است. با کليک بر روي آدرس يک نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي که مکان را اضافه کرده اند نمايش داده مي شوند. پست هايي که بيشترين لايک را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، کافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مکان» کليک کنيد.
- مشارکت کنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ کنيد
مشارکت با ساير پروفايلها در اينستاگرام به شما کمک ميکند به افرادي دسترسي پيدا کنيد که قبلاً حساب شما را دنبال نکردهاند. اين ويژگي را ميتوان با پروفايلهاي برندهاي کوچک، شرکتهاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايک گرفتن از نشريات آنها، جالب است که هر دو پروفايل شريک پستهاي مشابهي ميگذارند و يکديگر را تگ ميکنند. بنابراين، دنبال کنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا کنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.